:)

Visste ni att jag äslkar pumps?? Är helt tokig i dom, är såå jäkla snyggt.... Och nu måste jag lära mig gå i det oxå, tänkte att jag skulle bara ha med mig pumps i påsk ;)

Dom här godingarna blir förhoppninsvis mina :)

 

För tillfället äger jag bara två par svarta och ett par grå... Men kommer sälja ett par av dom svarta och dom grå... TROR JAG...

Dom grå är aldrig använda.... köpte strl 38 men dom är som 37 så för smått för mig... Likaså dom svarta... Och dom svarta är sååå snygga... :(

Nån som är intrresserad så hojta till ;)


Kommentarer
Lillan

Visst är det snyggt med pumps men det är då fan att det ska vara så svårt att gå i dem :(



Kram

2010-01-24 05:28:55
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0