Längtar!

Fick ju lägga mig tidigt i förrgår för att orka upp och köra till Finax. När man kom hem så var det bara att äta och allt sånt, sen var det läggdags igen, för skulle upp tidigt idag med och jobba där.
Jättekul att jobba där, verkligen! Nu när man lärt känna många osv, men nackdelen är att denna vecka har Johan jobbat eftermiddag....
Så jag sov när Johan kom hem i förrgår och han sov när jag körde till jobb, och samma igårkväll och imorse... så vi har inte "träffats" på ett tag nu.... Inte kunnat prata av oss så som vi brukar göra. Har ju blivit tusentals sms men känns itne som att man vill sitta och skriva ner hela dagen i ett sms...
Men nu efter jobb så slängde jag mig i duschen sen la mig ett par timmar. Så nu är man pigg och vaken :) Ska va vaken idag när älsklingen kommer hem! Vi har ju massor att prata om :)


Och snälla lilla farbrorn som står utanför kvidinge om kvällarna och försöker lifta, AKTA DIG! Nu är det andra gången jag har vatt påväg att köra på honom.... Står en kolsvart gubbe och typ slänger sig framför bilarna för att få stop på dom...... Jag vägrar plocka upp folk för man har hört såna skräckhistorier...
Håller ju på att göra på sig såfort han poppar fram från ingenstans....

Kommentarer
Lillan

jasså det bor en gubbe i lådan på dem vägarna :)

2010-01-15 15:43:39
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0