:)

Oj vad vi har kommit långt på vardagsrummet! Det går fort!
Har svärpäronen här nu. Dom kom igår. Så igår så satte Kalle (svärfar) upp nån papp på ena väggen som underättar när  man ska tapetsera. Och Johan måla runt alla lister och hörn med pensel medans jag rollade och målade lister :) Kära Biggan (svärmor) bakade jordgubbstårta :D

På kvällen grillade vi :) Och jag upptäckte vilken snygg bränna jag fått på ryggen efter att ha målat listerna utomhus.... Suck säger jag....
Avslutade kvällen emd en tur på stranden jag och älskling för att koppla av lite :) Vattnet var faktiskt ganska varmt :) Bara jag som är lite mesig med att som rör sig i vattnet ;) haha.

Nu ska jag bege mig till jobb... Blä.. Men jobba måste man..
Får se när jag slutar idag, kan ju hoppas på tidigare än tre... Så hinner jag göra nåt med rummet idag med :) Så jag inte missar allt...

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0