:)

Hejsan tjollahoppsan! :D

Tog lite sovmorgon idag ;) sköööönt! Fast inte konstigt nrä vi vaknade vid typ tre tiden inatt av det var full fest utanför och en av  killarna på festen flippade ur helt och hållet... Han gapa opch skrek och han skulle slå ihjäl den ena efter den andra och det slängdes ur massa ord ur truten på honom... Hade bara lust att ställa mig på ballkongen och skrika HÅLL KÄFTEN! Men han tystnade tillslut... Förhoppnigsvis talade nåt vett med honom...

Dagen har bestått av massa bil körande...
Har varit över allt i stan... Handlat en del, fixat min brors present och storhandlat mat, för det behövdes! Så nu är frysen full igen :) Och jag hoppas min bror blir glad....

Party on Sunday!!



Kvällen har bestått av soffan.... Usch så trötta vi är i benen....
Tvingade Johan till att hjälpa mig slinga håret ;) haha.
Han gillade det inte... Men ställde ändå upp :)

Snart läggdags.. Ska bara spela klart lite Fia ;) Upp tidigt för jobb imorrn...
Eftermiddagen blir nog en tur till marknaden :) Ska nog fråga om min bror vill följa med oss :)
Ska se om jag hittar nån sån fin klänning som vi hittat innan :)

Ha en toppen kväll! Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0