Nannig

Trött som tusan är jag... Men det är väl inget ovanligt :)

Kalaset i söndes var supermysigt :) Ska lägga in lite bilder men får ta det i eftermiddag... Påminn mig!
God mat, trevligt sällskap, kan inte bli bättre :) Och Martin blev glad för sin present :)

Igår var jag och älskling på bio. Såg Inception. Helt okej film, men trög som jag är så blev jag lite förrvirrad ibland... Men Johan som förstod allt tyckte att den var väldigt bra :). Jag får väl köpa den när den kommer och se den igen så kanske jag oxå förstår allt ;).

Idag ska jag bara ta det lugnt efter jobb..... Kanske till och med sova ett par timmar ;) sova ifatt lite.....
Imorrn blir det en sväng och se RixFM så blir sent hem då oxå. Så får nog sova ifatt ett par timmar känns det som...

Dags att bege sig ttill jobb nu. Hoppas att alla maskiner funakr som dom ska idag.... Jag vill itne hitta fler delar lösa i maskinen......
Ciao!

Förresten, köpte Sims3 Drömliv igår ;) Hoppas hoppas hoppas att det är bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0