Ojojoj :)

Jobbade igår... trist som tusan eftersom jag fick stå själv med alla baljor medans BRATkillen bara stod med händerna i fickorna... Han hade tydligen sagt till dom andra att jag agt åt honom att jag inte ville ha någon hjälp... hhmmm Idiot! Nästa gång jag ser dig så ska du jäklar i det få jobba, skiter fullständigt i ifall du får lite smuts under naglarna...
Slog i armbågen nåt fruktansvärt oxå när jag skulle föröska stapla baljor som sen rasa över mig.... Imorse hade jag ett helsike med att röra den... Det mesta har gått över men är lite stel och väldigt öm...
Idag gick det iaf bättre och betydligt snabbare när jag och en annan tjej hjälptes åt.
Så jag hann hem och säga hej till svärpäronen innan dom skulle åka vidare :)

Har hållt på med vardagsrummet sen i lördags, alltså tre dagars fix, nu är det klart! Ska bara sätta in dom nya möblerna Johan köpte idag :) Här är väldigt fint och komemr bli riktigt bra med dom nya möblerna! Ni får se när jag fotat allt :) Har lite bilder från målning och hur det såg ut innan :)
Är nöjd!

Imorrn ska jag jobba kväll i kommunen, evigheter sen sist känns det som...
Onsdag kväll Finax,
Torsdag morgon Nyttogrönt, kväll Finax
Fredag morgon Nyttogrönt....
Lördag morgon kommunen,
Söndag morgon kommunen....
Blä för sena nätter och sen upp tidigt... Men får funka..

På fredag hoppas jag att vi blir klara snabbt så kanske jag och Johan kan hitta på nåt. Lördag kanske det blir havet om det är fint väder :)

Hoppas verkligen drar igång här snart... Min huvudvärk håller på att döda mig.. + att jag älskar åska ;)

Ska dra mig uppåt sängen nu... Seg som tusan... Kan bero på huvudvärken....
Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0