OMG!

Ser ni så fin design jag fått :D Är sååå glad! Tack så super mycket Wendela!
Känner mig som ett litet barn som fått en ny barbiedocka :D haha.

Ska strax bege mig till jobb.... Är lite seg.. Har börjat sova riktigt dåligt om nätterna, eller iaf 3 nätter i rad...
Första natten komm jag bara ihåg att jag rullat runt massor i sängen, men när jag vaknade vid fem när Johan gick upp så kommer jag inte ihåg vad jag drömt...
Igår drömde jag att vi hade en mördare efter oss... Var skitläskigt och verkligt så låg verkligen med panik hela natten....
Inatt så har jag drömt att Johan tröttnat på mig..... :( Där vill jag inte ens skriva mer... Känns hemskt!

Hoppas denna natten blir bättre...

Idag har jag för en gångs skull tagit mig tid att platta mitt hår :) Hoppas det är lika fint när man kommer hem så Johan tycker det är fint... ♥

Dags att bre lite mackor....
Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0