Uppe med tuppen.

Då var man på jobb igen. Blev ett par timmars sömn iaf.. Men ville såå ogärna gå upp ur sängen imorse... Usch så trött! Tur det finns kaffe!



Jobbar till 14 här idag :) När jag kommer hem så blir det kanske soffan en timme eller nåt och ta en powernap ;) Sen är man redo att hitta på nåt :) Får helt enkelt se vad dagen erbjuder :)

Haha kollar på "So you think that you can dance" här på jobb, och håller på att skratta ihjäl mig haha. Vissa suger verkligen!

På tal om nåt annat... Varför ska man betala tv-licens när man ändå får betala när man köper tvn, och får betala för kanalerna man ska titta på? Hmmm varför betala för att få äga en tv?? Min åsikt iaf. Så ni kan sluta ringa mig! För jag äger faktiskt ingen tv. Eller jo gör jag men den står i källaren oanvänd!! Suck för er..



Ciao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0