Biobesök :)

Varit en sväng hos mams o paps idag :) Sydde in min klänning så nu sitter den perfekt.

Johan slutade tidigare idag, jag hade tänkt göra god middag tills han kom hem som överrasnking, men det var han som överraska mig istället :D
Gjorde köttgryta, blev inte särskilt lyckad för fick den inte som jag tänkt.... men men bättre lycka nästa gång...

Åkte in till stan idag. Tog en mysig promenad och tittade på alla kaninerna haha :D Filmade även en supersöt igelkott som kom gående :D ska se om jag lyckas lägga in den här...
Gick på bio :) Såg Terror på Elmstreet. Jag som är så mörkrädd tyckte att den var läskig. Inte så man hoppa eller nåt sånt utan bara en sån kuslig känsla i kroppen....
När vi skulle ut ur bian så spöregna det.... Verkligen öste ner... Och jag ahde parkerat en bit bort... det var bara till att hålla i grejerna och springa så fort man bara kunde... Stackars älsklingens godispåse gick sönder av allt regn så allt hans godis åkte i backen... Stackarn!
Min påse klara sig iaf tills vi kom hem :) Men lyckades hålla påsen ovanför en skål innan den pajja ;)
Dyngsura som vi blev så avr det bara till att byta kläder... Och nu ligger vi i soffan och kolla Batman :)

Lääääskig!

Körde ifrån regnet så väntar bara på att det ska komma hit, nu sitter vi ju inne så nu får det gärna komma ;)

Somna inte! Då kommer han!

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0