Hej igen :)

Dubbla inlägg idag ;)
Lite mer tid att skriva nu :)

Har ju varit helt underbart väder idag! Så efter jobb så vänta jag på att moster skulle sluta jobb halv fyra. Sen drog vi ut på en promenad i solen med hundarna. Det hela avslutades med varsin kycklingsallad i parken :) Gott med lite nyttig mat ;)

Sen gick jag hem och slöade lite, både i solen och framför tvn. Nu har jag varit hemma en stund men körde hem pappsen för ett tag sen :) Där bjöd mamsen på mat :) Mycket gott! Tack så mycket :)

Nu är jag i valet och kvalet om jag ska sitta uppe tills Johan kommer hem bara för att få träffa honom eller om jag ska gå och lägga mig så man är pigg imorrn på jobb...
hhmm...
Jobbet är verkligen inget kul.... Ska ringa min kontaktman imorrn på Adecco och säga det att jag kan va där nån gång ibland men vill absolut inte va där ofta... Fy tusan så tråkigt... Packar tvålar... håller på att öppna askar stora som kortlekar och lägger 1 tvål där i som sen ska läggas i backar.... TRÅKIGT haha... Är van vid lite mer action ;) Så får se vad han säger... Kan hoppas på att det blir annat skoj nästa vecka kanske :)

Ska jobba i kommunen på söndag förmiddag. Hoppas på fint väder i helgen, pallar inte sitta inne...

Blir att jag sitter uppe ett tag ikväll ;) Är hellre trött imorrn än att behöva vänta på att få umgås med Johan förräns på fredag.... Han jobbar ju eftermiddag denna vecka och jag har fått turen att jobba förmiddag så vi bara sover tillsammans... Så då sitter jag uppe idag ;)

Älskar dig Johan Andersson!!!


Ciao och sov gott allihopa :)

Kommentarer
Fredrik Frisören

nice blogg!

2010-06-03 11:19:44
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0