Helgen :D

Nu ska jag berätta allt för er :D

Fredagen vet ni ju om :D Underbara fredag ♥

Lördag: Gick upp vid sjutiden, åt frukost och allt sånt :) Sen bar det iväg till Liseberg!
Hade verkligen en helt underbar dag! Åkte så gott som alla karuseller!
Provade att åka kanonen, var inte så farlig som jag trodde, gav en jäkla kick i kroppen och sååå rolig! Balder åkte vi flera gånger såklart ;) Testade fritt fall, och shit vad jag trodde att jag skulle dö... Sen fanns det nån slags gunga man åkte oxå kommer inte ihåg vad den hette men den var inte skoj! haha eller lite :P Var välidgt läskig iaf :)
Gick inne i Gasten, oooooh vad jag skrek! haha var verkligen livrädd! Inte kosntigt att man är mörkrädd haha.
Johan lurade såklart upp mig i pariserhjulet.... Jag som är så höjdrädd.... Hölll fast i mittenstången och försökte tvinga fram ett leende hahaha. Underbara dag! Jag kan skriva hur långt inlägg som helst om denna dag!!
Vi avslutade kvällen med att spela en massa på chokladhjulen och försökte vinna nallar :)
Jag lyckades vinna ett stort sweizernötchoklad :) En gorillanalle och en liten delfin :D tjohoo :D:D

Kjolen är ny från Indiska på Väla ;)



Bestämde oss för att åka till Ullared dagen efter men hittade ingenstans att sova, hotellen och sånt var superdyrt! Så vi sov i bilen på Gekås parkering haha ;) Var fler som gjorde det kan jag säga, stod tre bilar när vi kom dit vid halv tolv på kvällen ;) Var svårt att sova, men efter ett tag så somna man av ren utmattning... Vakna ett par gånger av att man frös som bara den (hade ju kort kjol och linne bara, och en tunt kofta som täcke...), men då starta Johan bilen ett par  minuter så värmen kom så kunde man somna igen :)
Vaknade strax innan åtta och upptäckte att det kommit folk till Gekås haha så då fick vi vakna till liv och gå in och shoppa :) Hittade hur mycket fina saker som helst!
Får nog visa tex kläder i omgångar... har ju itne visat det fina jag köpte från Väla heller ju :).


Dom fina tavlorna Johan köpte till mat-rummet :)


När vi handlat begav vi oss äntligen hemåt :D Trötta som tusan!!! Men hem kom vi :) Så igår så tillbringa i resten av kvällen i soffan och åt jordgubbar... La oss vid åtta ;)

Pigg och vaken idag :) Har jobbar 6-14 sen åkte jag till Lyckedammen med Emma och Lin en vända :) Njuta av vädret :).

Imorrn blir det kanske havet :)

På torsdag så ska jag och Tess på bio :) Ska se Eclipse! Äntligen har den kommit!! Ska bli skoj :)

Fredag är det Eva Rydberg med älsklingen som gäller :) Ska oxå bli superkul och känner på mig att det blir många goa skratt :D Och helgen kanske vi ska tälta :D Förhoppningsvis nära nån badplats om det är gött väder :D hihi


Nu ska jag slappa lite, har rensat min garderob hela kvällen.... Snart sova, upp igen kl 04.45.....
Ciao!

Kommentarer
elin

fin blogg!

2010-06-28 21:18:08
URL: http://elinstyle.devote.se
♥Claaaudia ♥

Kul att du är med lycka till ;)!

2010-06-28 23:06:59
URL: http://claaaudias.blogg.se/
fashionfairy

Härliga bilder

2010-06-28 23:19:59
URL: http://fashionfairy.se
♥Claaaudia ♥

kOlla omdu gick vidare ;)!

2010-06-28 23:58:53
URL: http://claaaudias.blogg.se/
♥Claaaudia ♥

yes ;)!

2010-06-29 01:03:42
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Amis

Fin blogg =)

2010-06-29 10:53:49
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0