Hemma igen!

Hemma efter biobesöket :) Såg Prince of Persia. En väldigt bra film faktiskt :) Trodde inte att den skulle va så bra. Men jag satt klistrad hela tiden :) Åt massa pocorn ;) Och drack faktiskt upp min stora läsk idag :D Det börjar kännas nu för börjar bli rejält kissnödig ;)

Han ser ganska bra ut den dära Dustan ;)

Innan vi gick in på bio så gick vi inom videobutiken :) Och såklart hade han DVDrea :D:D:D Så jag och älsklingen kikade lite på dom och det slutade med att vi kom hem med 20 nya filmer.... Men för en femhundring så är det väl inte inte? Han fick ju sina skattepengar idag ;) Jag hoppas på att mina kommer snart oxå....

När vi körde hem så var jag nyfiken på det dära omdrådet som lägenheterna ligger i, dom som jag skrev om innan.... Körde där igenom :) Mysigt område :) Men såg dyrt ut.....

Imorrn ska jag på ett nytt ställe via Adecco. Spännande :) Jobbar 8-15 imorrn, första timmen är upplärning och visning av stället, och torsdag jobbar jag 9-15.
Ska försöka ringa a-kassan oxå inom det närmsta, försöka gå med dom. Deras telefontider är ju såklar 9-15....

Dags att lägga sig nu.... Så man orkar upp imorrn bitti ;)

Ciao!

Kommentarer
Playmates Of Sweden

svar:

Superkul att du läser vår blogg ! :D

Eller hur så länge man trivs med sig själv så är det okej :D tycker med att kissie såg bättre ut innan :(

2010-06-09 23:27:17
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0