Kul :)

Kollade min statistik idag :D Brukar kolla den då och då, alltid kul att se hur många som läser ;)
Hade rekord igår :D Inte många men ändå rekord för mig :D Kul att så många hittat lilla mig :) Trodde inte att jag hade så skoj liv :P Kul iaf :)

HAr två bilder från Kalmar (nu i helgen) ;) Dom får räcka sålänge :) Vet inte om jag får lägga in bild på paret som hade festen, men fick en väldigt fin bild på dom så kan ju alltid fråga om jag får lägga in den :)
Här är två bilder iaf, n på världens snyggaste kille och en på oss båda :)

Klicka på dom för större ;)

Nu ska jag hämta paps på station :)

Ciao!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0