Lyckades minsann :)

Lyckades minsann få in igelkottsfilmen :) Inget speciellt, men tyckte att den var söt :)

Var ju på bio i fredags, Johan hade pengar kvar på sitt presentkort :) Så det passade så bra att använda det i fredags ;)
Tog en del bilder :) Gick ju en runda i stan, så där var fullt av kaniner på minsta lilla gräsplätt haha. Och den söta igelkotten :)

Igår fick vi för oss att baka :) Var jättemysigt att baka tillsammans! Gjorde kanelbullar, mandelmassabullar, och chokladbullar :D Mumsigt! Framförallt var det väldigt roligt att baka eftersom vi gjorde det tillsammans :) Myspys!
I väntan på att det var min tur att få plats på bänken så börja min deg växa ur skålen :P Och ni får en bild på JOhans perfekta kanelbullar, våga inte ta bilder på mina haha :P

På kvällen så spelade vi en massa spel på datorn tillsammans :) Och min familj var oxå med och spelande :D Sånt skoj Fia med knuff live på datorn :D

Idag tog vi en liten roadtrip. Var bl.a på Väla, IKEA och Familia. Bara gick runder och planerade inför vårt vardagsrumsrenovering :) Köpte varsin milkshake oxå ;) Dom har ju så goda på Hauffes! Johans banan och min jordgubb :)


Nu fick ni både film och massa bilder :D Enjoy!

Nu ska jag mysa lite med älsklingen innan Fiaturneringen drar igång klockan 19 ;)
Ciao!


Kommentarer
♥Claaaudia ♥

Eller hur ;)!

2010-06-20 23:10:31
URL: http://claaaudias.blogg.se/
simone

åhh vad härligt det ser ut :D

2010-06-22 10:07:12
URL: http://fattybom.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0