Mina fötter!

Mina stackars fötter..... Jobbeskorna är verkligen inte bekväma... OCh gå på betong golv hela dagen är inte en höjdare...

Hemma nu iaf efter jobb på Arca. Har packeterat toassitsar och präglat smålådor hela dagen...
Johan är i garaget. Grejar med sin baslåda. Haha han hade plockat madrassen från gästsängen för att dämpa bilen med haha. Jag kunde inte mer än skratta åt knasbollen när han sa det :P.

Får kanske besök ikväll utav Frippe da man :P. Han var väl nånstans i närheten och gjorde nåt så han kunde titta in ikväll. Kanske lite dricka ikväll. Fast jag kan inte dricka så mycket... Måste va körduglig imorrn bitti när det är dags för jobb IGEN ;).
KANKSE ledig på måndag ;)

Nu ska jag kika runt lite på nätet :P Kanske nån som har någon rolig tävling?

Ciao!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0