;P

Ovanligt att jag skriver ett inlägg när jag sitter på K-jobbet :P. Har fått skaffa förkortningar till jobben nu för att dom ska få plats i almanackan haha.
SM- santa maria
K- kommunen
F- finax
A- arca.

Igår var jag äntligen ledig! Så jäkla skönt! Tog det bara lugnt heela dagen :) På förmiddagen var jag en vända hos mamma och stal en kopp kaffe ;) Och dom fick tacobröd utav mig :)
På eftermiddagen blev det lite tvättande och sen bara slappe ;)
Kollade på film med älsklingen, åt god mat, och sen blev det Let´s Dance med glass. Tack och lov för att Willy åkte ut!! Hade han inte gjort det så hade jag blivit väääldigt sur...

Om jag kommer ihåg det så ska jag sätta in bilder till mina inlägg ikväll ;) har ju glömt det... och nu när man sitter här så har jag ju såklart inte kabeln med mig.... typiskt!

Vill gratta mamma oxå :) Är så glad för din skull! Och hoppas verkligen att allt kommer bli toppen nu :D Love you!

Glömde att berätta att jag tvättade av bilen igår oxå, Johan tvättade sin och då passade jag oxå på ;)
Vet ni vad jag upptäckte då när jag höll på?! Någon jävel som har en röd bil har slagit sin bildörr i min bil! Så nu är där hack i listen och röd färg i hacket! Jag blev så jäkla sur! Johan sa att man kunde få bort färgen, men där är ju ändå hack! Som tur är så är det en plastlist så den går ju lätt att byta ut om man vill. Jag får se vad jag gör senare.... Troligtvis har det hänt på SM, och får jag reda på vem det är då jäklar!!


Snyggingbilen ;) "The Black Beauty!"

Mamma berättade även om hundattacken som hände här i byn häromdagen.... Då blev jag oxå sur! En tanta hade bun dit upp sin hund utanför butiken för att gå in och handla. Inget konstigt med det, för dom brukar göra så här. Men så kom det en med en pitbull och pitbullen bara flög på den stackars bundna hunden så den fick åka till djursjukus och var ordentligt  skadad.... Han med pitbullen får väl för fan se till att hålla i sin hund!! Enligt rykten så är det samma pitbull som även flugit på människor utan förvarning.... :(

Nu ska ja fylla på min kaffekopp och kolla in mer skor ;) Vill så gärna ha ett par gladiatorsandaler... gärna med klack ;)

Ciao!


Förresten, min tatuerare har ritat upp denna + "tillbehör" till mig ;) som jag ska tatuera in ;) HUr det kommer bli får ni se när det blir klart. Den kommer att göras inom en snar framtid kanske redan om ett par veckor ;) Vi får se :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0