Toppenkväll!

Var ute med jobbet igår :) Måste säga att jag hade jäkligt roligt! Visst full blev man men man får bjuda på sig själv ibland :P
Enda nackdelen är att jag har inte så mycket minne från det att vi satte oss i bilen och åkte hem tills jag vakna imorse...
Vakna en vända vid åtta imorse men kände mig fortfarande onykter så somnade om igen ;) Sen vakna jag inte förrän halv elva :P
Har inte varit dålig idag, bara seg :)
Har varit hos mamma och pappa idag, ätit lite och snackat massa skit :) Och Johan fick termlabb installerat ;)
Längtar till Elmia! Tror att det kommer att bli jäkligt häftigt :)

Bilder från igår kommer senare... Ska lägga mig på soffan och mysa med min underbara älskling! ♥

Såhär såg iaf jag ut :)



Förresten, min bil är toppen!!! Me löööwe! ♥


Kommentarer
Johan

Term-lab är med ett "b" men älskar dig ändå. Du är mitt allt. Puss

2010-03-07 06:30:44
Jennie

sv: självklart kan jag hjälpa dej!

adda min msn ovan!

kram

2010-03-16 09:51:18
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0