Underbara sol!

Blev jobb idag ändå :) Jobbar mellan 9.30-18.
Är så underbart väder idag så jag och Bella har suttit en del ute och njutit. Härligt när man kan sitta utan jacka och man kännder hur solen bränner på kläderna, det är kärlek det!

Slutar troligtvis lite tidigare, om man känner Birgit rätt ;)
Ska faktiskt till Nisse en vända idag efter jobb. Ska hämta en låda med allt mitt porslin i som jag saknade...
Får man bara se till att skaffa ett fint glasskåp eller nåt som man kan ha det i :) Gillar mitt porslin mycket, för det är lite udda, en del är helsvart och några vinglas är sexkantiga genomskinliga fast med svart fot :) Har även en matchande kanna till. Och helsvarta vinglas + mattallrikar.... Vill ha det :)
Får se om han kanske har hittat fler saker som är mina, vem vet :)

I övrigt tänkte jag se om jag kanske kan köra ner och tvätta min bil en snabbis... Har ju några poletter kvar till tvätthallen :) Kan man ju använda dom ;)

Snart kommer Birgit, hon borde va här vilken sekund som helst... Får man sitta och sanacka massa skit med henne :D

Ikväll blir det melodifestivalsfinal och massa mys med min favorit ♥


Jag och älsklingen ;) haha

Kommentarer
Jennie

hejhej

hur är allt med dej?

söt blogg!

kraam

2010-03-15 13:31:23
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0