:D

Som ni säkert vet så är jag ett stort fan utav Sims 3! Love it!
Jobbade idag mellan 7-14 (men var hemma vid 13). Gick raka vägen upp till den stationära datorn och drog igång sims :) Satt där i några timmar i min egna lilla värld och bara njöt av livet som rockstjärna ;)

Nu på kvällskvisten så tog jag en lång dusch och nu har jag kurat ner mig i soffan med laptopen i knät och kikar runt lite :)
Denna gången hittade jag ett toppen tips hos en av mina favorit bloggar :D Hon hade en massa länkar till olika simssidor där man kunde få en massa häftiga grejor :D Toppen! Nu vill jag bara sätta mig vid den stora datorn igen och spela ännu mer :D Men får vänta tills imorrn... haha.
Iaf gå till Lily´s blogg om ni vill se länkarna :) Eller bara läsa hennes blogg :) Rekomenderar den skarpt!


Älsklingen gjorde chokladbollar ikväll :) Så sitter och mumsar på dom nu ;)
Testade en ny grej som han hade hört talas om:
Istället för att ha i en skvätt kaffe som det står i receptet så testa ha i 1-2 dl coca-cola :D
Blev ganska gott. Märktes ingen större skillnad men eftersom jag är en cola älskare så inbillar jag mig att dom är godare ;)


På tal om kaffe!!!! När jag kom hem från jobb så berättade älsklingen att han druckit kaffe :D Hela TVÅ muggar :D haha blev väääldigt chockad! haha :) NU slipper alla tjata på honom om han vill ha kaffe mer ;)
Så MAMMA, nu kan du fråga om han vill ha kaffe ;)


Nu ska jag titta lite på wipeout och äta chokladbollar :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0