Ensam hemma...

Tycker inte om att va ensam hemma.... Inbillar mig alltid en massa konstiga ljud och sånt skit...

Man får roa sig på bästa sätt iaf.

Har ringt Adecco idag, talade om för dom att jag lagt in CV och sånt och skulle bli väldigt glad ifall dom hade ett jobb till mig.
Jag skulle ringa upp en kille imorrn, han som har hand om just lager och produktionsjobb. Så hoppas på det bästa, och ni får hålla tummarna för mig!
Har även sökt lite andra jobb, och tog mig i kragen och sökte till ICA lagret. Vill så gärna komma in där men har inte fått tummen ur att söka... hhhmm

I lördes var vi på ljudtävling i HBG. Johan ställde inte upp... Men vi kikade lite på dom andra... VAr lite småtrist så vi åkte till Väla istället :) Min bror köpte sig en cd skiva och jag köpte nya skor (igen!). Haha :P Blev ett par vanliga vita gympadojjor :)

 

Tog fram mina olika pumps oxå :D Mina fina vita som var så sköna tuggades ju upp... Men hittade exakt likadana i samma storlek på tradera så dom kom hem till min ägo idag :D Lycklig! Johan frågade mig när jag kommer använda dom... Jag SKA använda dom, men får bli lite varmare först för annars fryser man ihjäl om fötterna... Gladiatorskorna har jag redan använt :D Det var kallt, men dom var sköna, och SNYGGA! haha :)

Dom grå gillar jag inte så mycket.... Är för blanka för min smak.. Funderar på att göra av med dom på nåt sätt... hhhmm.... Dom svart mockapumpsen är tyvärr för små :( Så får väl göra av med dom oxå på nåt sätt...

Mitt skoförråd är MYCKET större, men visar bara en del :) Pumpsen är mina favoriter :D Längtar till bra väder så man kan såna hela tiden!

Nu får jag sluta prata skor haha.....

Har förresten lagt ut min andra skinnjacka på Tradera.... Den var ju förliten till mig...

Hmmm funderar på att göra ny design på bloggen.... Men jag vill göra den SJÄLV inte köpa av nån annan.... Men tips och ideér är alltid välkomna :)


Nu ska jag fortsätta kolla på Ghostwhisperer :)

Ciao!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0