Fiiint!!

Då var man på jobb igen efter ett par timmars sömn :) Gott som tusan var det att sova (när man väl somnat) och man ville inte gå upp när klockan ringde 01.30....
Men jobbar bara till 8 sen kan man hem och krypa ner i sängen igen :)

Jag försökte vila en stund direkt efter första jobberundan idag, men lyckades inte... Johan kom upp en vända och frågade ifall jag tyckte om soffbord med glas, och svarade att det gör jag verkligen. Tycker att sånt är supersnyggt men har inte kunnat ha det innan....
Så hörde man han skramla lite därnere och då blev jag nyfiken och klev upp ur sängen.
Då såg jag att han möblerat om i vardagsrummet :D Suuuperfint blev det!! Bytat bord och planterat om lite blommor :D Den killen är en jäkel på inredning! ME LIKE!
Han har väldigt bra smak dessutom :)
Jag har pysslat lite granna i köket iaf, grön gardin, grön duk och en smidesljusstake på väggen... :P
Här är bild på vardagsrummet


Här kommer även en liten bild på vad jag fick till middag av älsklingen ;)

En helt underbar smörgåstårta med rostbiff ♥

 

Ciao!

 


Kommentarer
julia

hej, hoppas att du får en mysig lördagskväll :)

2010-05-15 17:42:00
URL: http://jjuliees.blogg.se/
julia

sv: tråkigt med regn :(

2010-05-15 20:59:39
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Lillan

så fint det blev i vardagsrummet :)

2010-05-16 03:25:23
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0