Helt underbart :)

Var på Tosselilla igår :)
Det var Kommunal som ordnat med resan och hyrt hela Tosselilla, så var man med i Kommunal (som jag e) så kostade det 25kr per person att åka till Tosselilla :)
Helt underbart!
Nackdelen med detta var att det var sån jäkla bilkö.... Det tog 1.5h att ta oss 8km, sista biten till Tosselilla.... Helt sjukt vilka köer...

När vi väl kom in så gick vi runder på hela området och kikade på allting. Tog massa bilder på både djur och vattenlandet.
När vi hade gått på hela området så åt vi lite, beställde vasrin hamburgertallrik :) När man har ätit kan man bli lite seg så vi satte oss i den stora backen och hade bra utsikt över scenen där vi tittade på Måns Zelmerlöv och Jill Johnson :) Supermysigt att ligga fär i gräset och bara njuta!
Ola, Amanda Jensen och Sanna Nielsen skulle oxå spela men vi såg aldrig dom för vi gick iväg och badade istället :) årets första dopp, kallt men skoj som tusan :D Skulle haft en kamera som tål vatten... Hade blivit väldigt roliga bilder då :D Får kika vad en sån kan kosta för sånt här ska vi iväg på många gånger :D

Tack älskling för en helt underbar dag bara du och jag!! ♥

(Tryck på bilderna för att få dom större.)

Inte alla bilder, då det togs väldigt många :)

Idag har jag suttit vid datorn nästan hela dagen.... Spelar Rolecoaster :) Men nu när det blev fint väder så passade vi på att gå en runda runt hela byn :)
Nu ska jag sätta hårinpackning i mitt hår... Helt uttorkat sen igår... :)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0