Jobbar inatt

Åkte på att jobba inatt. Har inget emot det förutom att man saknar Johan en massa då :/

Fick ju min klänning idag :D Här kommer bild på den (kass bild men den får duga...)
Det är spets upptill och själva kjolstyget är typ siden eller vad det heter.... Jättefin i verkliga livet :)

 

Har även bild från igår :D Johan gjorde chokladbollar ( eller rättare sagt EN stor haha som jag fick göra mindre av ;).

 

Sen hittade jag en bild från förra veckan :D Såhär snygg e man när man jobbar på Finax :D

 

Och nu sitter man bänkad med datorn..... Finns ju inte så mycket att göra om nätterna... Men ska titta lite på Vampire Diaries och sen ska jag pyssla lite tänkte jag :)

Ska kolla upp lite saker till i sommar oxå... Min bror fyller 18 och vi tänkte ge honom nåt speciellt :) Så får planera en massa nu :D

Kaffe, cola och naturgodis, CSI på tv och bloggen uppe :)

 

Ciao!

 

 


Kommentarer
Lillan

Fin sidan blev :)

Mitt trådlösa ville inte funa i natt så det fick bli massa pyssel i stället ...

2010-05-11 08:55:06
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0