Oj förlåt!

Vilken dålig uppdatering.... Har haft lite att göra :)

Har jobbat ganska mycket förra veckan... I torsdes nör jag jobba natten så visste jag inte vad jag skulle skriva så då blev det inget inlägg :P

I fredags var jag hos min kära mamma med blomma och glasstårta :) Eftersom jag inte visste när jag skulle komma hem igår när det var mors-dag så fick vi ta det då... Hon fick en rosbuske en sån liten i kruka, och wienetta glasstårta :).

Johan har varit hemma sen i onsdes eftersom han varit sjuk stackarn... Men nu är han bättre :)

Åkte till Kalmar i lördes. Johans kompis fylla 30. Var en väldigt trevlig kväll! Vi åkte in till Kalmar stad efter en massa mat och tårta, och där inne så bowla vi :) Gick inte så bra men förlorade inte iaf ;)
Var på Harrys, väldigt mysigt ställe men sjukt dyrt!! 120 spänn i bara inträde! Men men...
Har aldrig sett Johan så onykter i hela mitt liv heller ;) haha vi hade så jäkla roligt! Sista timmen så umgick bara jag och Johan och då traska vi iväg till en annan bar, nånstans mitt på torget. Jag var oxå ganska onykter ;)
Vi satt där inne och Johan skråla på för fulla muggar till nån slags 80-tals musik tror jag att det var, då han helt plötsligt kallar dit nån kärring (kärring tänkte jag, svartsjuk som jag är haha). Och hon började prata med mig och jag tyckte att det lät skumt för det var en väldigt mörk röst... Så bara drar Johan iväg mig och skrattar som fan!! Det är en MAN!!!!! hahaha tydligen vad Johan förklarade dagen efter så var hon en han från början men opererat sig till kvinna och sen gått och blivit lesbisk..... hahahhahaha!!! Blä!
Sen fick vi för oss att vi skulle leta upp dom andre för det började bli dags att bege sig hemåt... Men som vi höll på att snurra runt en massa i Kalmar... Kändes som evigheter innan vi hittade dom haha.
Haha glömde berätta att vi blev nekade att gå in i två barer... Dom påstod att JAG var för full.... För det första så såg Johan fullare ut än mig haha men jag såg väl ung ut eller nåt :P haha Tur Johan känner lite vakter i Kalmar ännu ;)

Igår åkte vi till Johans föräldrar på Öland :) Käkade lite grillat och hade trevligt :)
Sen var det dags för den 3h långa körandet hem... Seeegt! Och Johan sov nästan hela vägen...

Idag ska jag till Adecco och skriva papper... Sen börja jobba idag 14-22 för adecco, och sen 6-14 resten av veckan för adecco :) Tis till freedag! Så för en gångs skull har jag faktiskt en HEL vecka :P

Långt inlägg men var ju ett tag sen jag skev ;)
Bilder kommer senare... Tog inte så många men orkar inte lägga in dom nu....
Ciao!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0