Överkänslig <3

Den dära trevliga veckan som kommer en gång i månaden i en kvinnas liv har börjat.... Möööög! Gillar inte det alls...

Jag blir alltid sådära överkänslig mot allt.
Ändrar humör från höger till vänster... Ena stunden är jag superglad, andra jättedeprimerad och sen helt plötaligt får jag raseriutbrott....

Idag är jag en liten blandning, Har en sån dära pirig känsla i kroppen så man känner att man har verkligen hittat sann kärlek :) Är såååå jävla glad för Johan!!
Samtidigt är jag sur... Absolut inte på honom, men på jobbfronten.... Vill ha ett FAST jobb... eller iaf nånting som man vet ger en inkomst varje månad.... Blä!


Johan kopplade in en bas i min bil igår :D Vi skulle bara dra kabel egentligen men det sluta med att han la in alla sina gamla saker haha. Nu dönar den ganska bra ;) haha


Kan man va nåt annat än alldeles förälskad i en sån här kille?
Rör ni så dör ni!!
Han är min ;)





Do you know that I love you?
I probably already told you, but I´m going to keep saying it.
There is no lies in these words, not one bit.
I would give you my soul for comfort, even if it leaves me dark and cold.
When I hold you close I can feel your heart beat fast, and I think to myself, I´ve found that "someone" at last!





♥        ♥       ♥



Kommentarer
Lillan

sööööta:)

2010-05-08 22:24:45
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0