Så :D

Vad tycks?
Är faktiskt ganska nöjd själv :D Men kommer säkert att ändras lite till.... Men såhär får det det va sålänge :)

Kollade posten nu när jag va ute, min klänning hade äntligen kommit efter 2 veckors väntetid... Den var superfin :) Litelite stor kanske men det kan jag fixa :) Tråkigt med kläder för jag ligger precis mittemellan 36 och 38... 36 är för litet och 38 är för stort... så får väl äta upp mig lite eftersom jag inte får gå ner mer haha ;) Ska se om jag kan få nån snygg bild på den sen....

Nu ska jag ta och ringa Adecco.... Ringde imorse men då var han inte på kontoret så jag skulle återkomma så han kunde kolla i sin kalender :) Håll tummarna!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0