Storm!

Usch... Full storm ute... Tycker inte om det! Vart tog värmen och solen vägen? Eller det ska vara en sån där typiskt svensk sommar igen? Trist...

Har nog glömt att berätta att mina basar har kommit :) Dom är sååå små och söta :)

Mina basar är små 8", och Johan har stooora 15" haha :) Liiite skillnad ;) Men dom ska nog kunna spela väldigt bra ;).

 

Hittade en bild i mobilen som jag försökte ta på Johan Ulveson när vi va på McDonalds, jag ville inte gå fram till honom så fick bli en smygbild ;)

 

Igår hände det typ ingenting... Var hos mina föräldrar en vända och drack kaffe :) Och pappa hade ordnat film till mig som jag kan kolla på på torsdag när jag ska jobba natten :) Det har jag nog glömt berätta för Johan att jag ska jobba natten... Får skicka iväg ett sms till honom :P

 

Ska jobba på Arca idag med (precis som igår). Gårdagen bestod av att prägla stora lådor i 8 timmar... Segt som fan! Hoppas att det finns nåt annat att göra idag.... Vi får se...

 

Ska nog upp till moster en vända nu snart och ta en kopp kaffe med henne när hon har middagsrast. Sen handla mat till idag och iväg och jobba efter det....

 

Längtar till helgen :) Då ska vi till KALMAR!! :D Skulle nog iväg och bowla på lördagskvällen :D Det har jag itne gkort på år och dar... På söndagen ska vi hem igen, om vi inte kör en vända till Öland först... Är ju morsdag på söndag. Jag vill en vända till min kära mamma, men klockan får inte bli för mycket då, för pappa ska upp tidigt... Vi får se hur det blir... Känner jag på mig att det blir sent hem på söndagen så antingen åker jag till mamma på fredagen eller måndagen.

 

Nu ska jag se om jag får tag på moster... Ciao! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0