Trööttt!!

Oj det var längesen man har sovit såhär dåligt! usch!
Har bara vänt och vridit mig hela natten, kallsvettats en massa och tittat på klockan en gång i kvarten...
Kvart över sex var det dags att gå upp för börja på jobb sju. Snacka om att man är seg nu! Blä!
Hoppas bara dagen går fort så jag kan hem och lägga mig en stund...

Ska leka frisör idag iaf :) Det ska klippas här på jobb. Har blivit mitt jobb att göra det haha. Kul att dom gillar det iaf.

För övrigt ska jag nog bosätta min rumpa vid datorn där hemma idag... Hittade mitt Sims2 spel :) Så tänkte testa det lite :) Trean e skitkul men alltid kul med lite variation :)

Vad händer i veckan gott folk?
Jag ska ringa Adecco imorrn så dom bokar in en intervju till mig i veckan :) Så håll tummarna att jag får som jag vill...
Sen har jag inget planerat mer än att jag ska jobba i K på fredag. Vet ju aldrig nåt från bemanningen förröns typ ett par timmar innan det är dags att jobba :( Kan ju hoppas på att hon ringer snart och bokar in hela veckan på Finax eller nåt... Intervjun kan jag ändå ta ändå, bara att man får ta det på eftermiddagen elller förmiddagen beroende på vilket skift man får (om man nu får nåt).

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe. Och försöka göra den dära jäkla fotokalendern på datorn... hhmm Klurigt värre...

Ciao! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0