:)

Gårdagen på jobb gick faktiskt riktigt fort :D Härligt!
Och idag kommer vi dessutom kunna ha vår egen musik! Inte lyssna på P3 eller Radio Kristianstad ;P På Kristiianstad är det finska efter 18 och sport efter 20, inget av det lockar... På P3 är det Humorhimlen och mammas nya kille, det är ju så tråkigt så man kan dö... suck...
Men idag blir det ös ;)

Idag hinner jag och älskling ses en snabbis innan jag börjar jobb :D Skoj skoj!


Fick mer jobb igår med :) Så nu jobbar man lör-fre. 12 dagars arbete.... tufft... men det får gå :)

Nu ska jag ha KAAFFE!!!
Blir mycket kaffe imorrn... Slutar 22 idag och börjar 06 imorrn ;)

I Somras :) Ville ta med den hem.... Men det fick jag inte :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0