:)

Så glad jag blir när man får riktigt bra service :D
Håller på att kolla upp en julklapp till älskling... Hoppas dom ringer tillbaka med ett bra besked :D
Till min bror är det bestämt vad han ska få...
Till mina föräldrar knåpar jag fortfarande... Har lite funderingar men dom kan jag inte berätta för min kära mor läser här ;).
På så sätt är det skönt med liten familj :D Man kan skämma bort dom lite extra :) ♥

Har målat lite till i sovrummet. Nu är det snart helt klart iaf :)

Alldeles strax dax att bege sig till jobb. Eftermiddag denna veckan. Inne på 8e dagen nu ;) Ska blir ruskigt skönt att va ledig på lördag!

Borgholms slottsruin :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0