Oj!!!

Haha kvällens roligaste hände ikväll :D

Hörde Gert Fylking prata kärlek på radion så jag testade på skojs skull att ringa in, och vet ni vad!
Han svarade direkt!! hahaha Frågade om jag ville prata i radion med honom :P
Först mobba han mig lite för min skånska haha sen fick man vänta tills musiken var klar sen drog vi igång och prata kärlek :D Fick även prata lite med eskortflickan Linda han hade på besök :D

Ska se sen om man kan lyssna på det :D Hade varit lite kul att höra sig själv ;) Skickade mess til Johan så han hann höra det :D skoj skoj!!


Kommentarer
Rebecka

Tackar :)

2010-11-19 00:03:26
URL: http://missrebeckaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0