Oouups :D

Nu börjar jag bli kass på att uppdatera igen hhmmm... Sorry :D

Har snöat mer inatt :D Vi som aldrig får nån snö i vanliga fall (förutom förra året). Men det hinner väl töa bort till jul antar jag :(.

Måste säga att vi har inte julpyntat :/ Fick sån ångest idag... Så ska nog göra det innan jag beger mig mot jobb..

Fast innan jag ska till jobb så måste jag försöka få upp tanklocket på min lilla bil... hhmmm det har frusit fast! haha. Kör på ångorna just nu.... Får testa hälla varmt vatten på eller nåt :)



Ska även hinna med en blekning :) Gjorde bara en i torsdags.... Men kan ha den i medans jag julpyntar :)


Tog bara ett bilder från igår på julskyltningen... Men ni ska få se dom :) (Sen)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0