:)

Kom hem från Öland igår :)
Borta bra, men hemma bäst!

Alltid när vi är på Öland så blir jag så sugen på att flytta dit... Därär så otroligt fint, och alla är så trevliga, ni vet sådär småstads trevliga. Inte som storstadsfolk där alla bara går med näsan i vädret...
Det enda som hindrar mig från att flytta om jag ska vara ärlig är att min familj kommer inte vara så nära som jag vill då... Kan ju itne direkt tvinga med dom att flytta haha.
Men när jag blir gammal så ska jag flytta dit :)

Hade verkligen supermysigt på Öland :) Aldrig sett så mycket kultur som denna helgen. Massa fina saker :)



Alla bilder är tagna med Iphonen :D En del bilder blir superbra!

 

Ha en bra dag :) Ciao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0