FIna bilar och ny hårfärg :)

Stylit idag :) Dom hade återinvigning utav butiken så var där och kikade på dom fina bilarna och lyssnade på lite brummande ;)
Underbart :) Massa trevligt folk var där oxå :)

 

Sen for vi iväg till skopunkten där älskling hittade ett par snygga vinterskor till mig :) Han är en jäkel på att hitta dom snygga sakerna :D Jag bara går och surar för att jag inte hittar nåt... Men så komemr han med nåt som man gillar direkt :D

 

Sen var hem och färga håret :D Blev mörkt igen ;) så nu är jag mig själv igen :)

 

Kommer nog några inlägg inatt ;) Jobbar i kommunen så ska bara sitta här och hålla mig vaken hela natten :P

 

CiaO!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0