Haha!

När jag skulle till jobb igårkväll så fick jag jag stanna bara en liten bit från huset. Där är en korsning där två cyklister krocka, varav den ena bara stack medans den andra låg på asfalten och fick ont i knät. Så jag och en moppekille stannade och fråga hur det var med henne. Suck, hon var full......... Men vi lyckades få henne att ställa på sig... så då var hon okej och jag kunde fortsätta till jobb...


Fick mig en del goa skratt inatt :) Där var en av killarna som aldrig jobbat natt innan och han tyckte att det var såååå jobbigt att han inte fick sova längre än till fyra om dagarna (10h).... haha
Sen blev vi allihopa lite trötta och började diskutera vilket djur som var bäst haha. Och vi diskuterade pengar. Dom ville bara sitta hemma hela dagarna, medans jag hellre jobbade och tjänade pengar. Dom kunde skita i pengarna bara dom fick va hemma haha. Jaja lite mesar över dom ;)


Om 2 timmar komemr Johan hem :D Då tänkte jag ha maten på bordet ;)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0