Nannig...

Natten gick faktiskt fort. Trodde inte det skulle gå så fort....
Somna som en stock när jag kom hem :)

Älskling väckte mig med sms vid tolv-tiden. Dags att gå upp :) Skulle ta tåget till stan och möta honom :)
VAr inne och kikade på Halloween kostymer :) Jag velade som vanligt... men får nog bli den jag hittade på nätet.
Johan köpte sin idag :D Så jäkla cool han kommer att vara!!

När vi kom hem så åt vi sen vilade middag :) Jag somnade typ direkt... Och sov så jäkla gott!
Nu är det dags för jobb igen om ca  2timmar.... Hoppas denna natt går lika fort...

Nu är det IDOL som gäller :)
Ciao!


Kommentarer
Edvinsophia

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-06-02 07:30:57
URL: http://edvinsophia.blogcheapster.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0