sshhhcccc.... ;)

Äntligen har stormen darrat av på facebook :) Hela dagen igår så bestods allas inlägg om hur irriterade alla var, och det var mycket delade meningar om allt möjligt.
Men det är ju val igen om 4 år :P så bara förbereda sig på nästa tjat om valet ;)

Gårdagen i övrigt var ganska lugn. Jobbade i Kommunen.
På kvällen drog vi in på bio :) Såg Resident Evil i 3D. Bra, men kändes lite mättande med allt överdrivet faktiskt... Ja jag vet att alla är överdrivna för det inte finns nåt sånt på riktigt, men detta kändes överdrivet för att vara överdrivet. Fattar ni? haha :P

Idag ska jag nog ta mig en tur till min mor och stjäla en kopp kaffe ;) Hon ska få kika på min gamla rosa samsung touch, tänkte hon kunde få den :)

Imorrn är det Santa Maria som gäller. Förmiddagspass och Johan jobbar såklart eftermiddag...

Ska ringa David idag så jag får veta vilket skift jag ska börja med nästa vecka... hhmmm

Jaja, ha en bra dag :D Ciao!

Kommentarer
Wendela

Tack för den fina kommentaren! :)

2010-09-21 15:39:40
URL: http://wendelalindblom.tk

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0