Ullared!

Fick en helt underbar och efterlängtad sovmorgon idag :D

Älskling frågade imorse vad vi skulle hitta på idag, och jag svara att jag hade absolut ingen aning... Vi har ju varit uppbokade med allt möjligt varje dag... Då utbrast han "vi åker till Ullared!" Så det gjorde vi :D haha
Tur var det, för hittade världens snyggaste jacka! En sån kappa jag länge velat köpa... Tyckte den var lite dyr men efter lite tjat från Johans sida (för han tyckte den var jättesnygg) så köpte jag den :) Ångrar det INTE! Köpte lite annat oxå, bland annat en resväska. Kan va bra att ha, speciellt när vi åker till Öland. Och man vet aldrig, vi får kanske för oss att åka utomlands :P



Nu sitter jag och spelar Sims 3 :) Jag och älskling bestämde oss för en spelkväll ;)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0