Varning för övningsföräldrar

- är ett program som går på Tv4+ på vardagar. Väldigt intressant tycker jag. Kan ju säga att deet är en del som borde varit med där innan dom skaffade barn...
Jag hade oxå velat testa på det för att få veta om man verkligen är en lämplig förälder egentligen.
Programmet går ut på att några par ska få testa vara föräldrar. Dom börjar med att tvingas bära en fake mage, måste ju veta hur det känns att gå med massa extra kilon. Sen får paren varisn bebis dom ska ta hand om. Vissa par lyckas så dåligt så dom riktigt föräldrarna kommer och hämtar barnen efter bara nån timme. Sen ska dom ha ett lite äldre barn, som sen blir tonåring och till sist ska dom ta hand om en äldra tant eller farbror. Är ett jäkla jobb för dom och dom flesta säger att dom är verkligen itne redo att skaffa barn.

Fler borde få testa detta...

Nu ska jag ta och leka lite med slangen ;)

Ikväll ska jag hämta paps i stan och skjutsa hem honom. Sen kommer min älskade Johan hem :)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0