April April!

Din dumma sill!

Inte råkat ut för nåt skämt ännu men det kommer säkert ;) Jag är ganska lättlurad.

Idag går det stora flyttlasset till min alldeles egna lägenhet.
Hämtade nycklen i onsdags och både då och igår har jag kört en bil-last med grejer. Har mycket smågrejer som jag egentligen inte har någon nytta utav.... Men vill ju ändå ha det där :)

Idag ska vi köra möblerna. Så förhoppningsvis kommer det se lite hemtrevligare ut sen :)
Skulle vilja få tag på nån snygg matta oxå... Har tyvärr ingen...

Och nånting jag verkligen måste få tag på är gardinstångar. 2 stycken. Men såg att det fanns billigt på IKEA så får se om man åker dit idag eller kanske tar det imorrn.

Nu ska jag fortsätta packa. Känns väldigt skumt samtidigt som det känns lite kul....


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0