Meeeeen!

Varför ska allt kul hända samtidigt för?!

På fredag blev jag bjuden till tjejkväll hos underbara Carro.



På lördag är det utgång med jobbet.



Plus att jag vill hinna umgås lite med Johan.

Gillar inte när man måste välja :(.


Fick ledigt natten mellan 10-11 mars iaf för chefen. Blir en liten tur till Öland då :)



Igår blev jag även storasyster igen. Min biologiske pappa och hans tjej fick en dotter till igårmorse.
Dom har en som är 3 redan. Så jag är 20 år äldre än Lovis och 23 år äldre än den minsta. Inget namn ännu men det kommer dom säkert på.

Och så har jag min älskade bror från mammas sida som är 18 (snart 19).

Mamma har varit gift med hans pappa i över 16 år tror jag det är, så han är ju min pappa oxå. Det är han som alltid funnits där för mig. Min biologiske pappa stack typ när jag föddes....

Ja nu vet ni lite om den historien oxå...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0