Ooops ;)

Jag struntade faktiskt i att blogga igår...
Hade inget intressant att säga och hade annat för mig istället :)

En vän till mig kom på ett litet kaffebesök :) Vi snackade o snackade och sen upptäckte vi båda två att vi måste iväg på ärenden :P
Jag skulle iväg och köpa bland annat kattmat och sån klösställning.

Var på Familia och kika på ställning, där skulle dom ha 799 spänn för en sån liten med låda och två hyllplan, medans på Väla så skulle dom bara ha 499 för samma!
En jäkla skillnad....


sån här fick det bli fast beige...

Och när man kom till jobb så sa Bengan att han hade en som bara stod och damma som jag kunde få....
Suck..
Haha jaja... Får väl kika på den :) Är den bättre än den jag köpte så bara lämnar jag tillbax den ;)

När denna dagen är passerad så har vi jobbat halvtid denna vecka ;)
När man jobbar eftermiddag så har man lyxen att vara ledig på fredagar!


Kommentarer
D O L L Y

hahaha kul bild :)

2011-02-01 09:30:08
URL: http://fashionbydolly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0