Svar angånde Finax.

Jag fick en kommentar på ett väldigt gammalt inlägg.
Får skriva svar på det här för mailadressen till dig funkar inte...



Såhär står det:
Din blog är fet grym. Jag och mina grannar är missnöjda med produkter från Finax. Det har hänst oss flera gånger att det varit mögel i förpackningen. Datumet har löpt ut för länge sedan. Finax kundtjänst svarar aldrig.

Svar till Ivar:
Det var verkligen tråkigt att höra :(.
Jag jobbar enbart inom bemanning och har via det jobbat på Finax ett par gånger.
Så jag kan tyvärr inte göra nåt åt det.
Att det har gått ut i datum är väl butiken som har hand om? Bageriet bara skickar vidare till butiker och dylikt.
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig så mitt råd är bara att forsätta få tag på dom....




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0