Oouups....

Mmma skällde lite på mig igår för att jag inte skrivit i bloggen sen i lördes. Oups haha.
Ska jag vara ärlig så har jag varit väldigt trött och seg efter jobb så har helt enkelt inte pallat....

Ser att vissa av er kikat in ändå och det glädjer verkligen mitt hjärta :D Skärpning Camilla!! :)


Som sagt har det inte hänt så mycket i veckan..... Var och shoppade lite i tisdes, lite nya målar grejer :)
Och igår var vi hos mina föräldrar och drack lite kaffe :)
Hade även 1.5 år med Johan i tisdes :) (fick fina rosor av honom  i förtid ;).)
Och ja, firmafesten var skitkul :D (eller rättare sagt bemanningsfesten då vi bara var bemannings folk haha).

Idag ska jag måla tänkte jag :D Kladda på lite papper osv ;).

Imorrn är jag ledig från Santa Maria pga att det är för ltie att göra där... Me istället ska jag va på Finax :) Ska bli skönt med omväxling och även kul att träffa alla igen :D Jag som stortrivs med både folket och stället :D Skoj skoj!


Nu ska jag måla lite och fundera på vad vi ska äta för nåt..... Tips?

Ciao ;D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0